Sovmorgon...

En fin bild på mig och min syster (länge sen)
______________________________________________________________________________________________
Hej alla pigga och glada! igår hann jag inte skriva nått för att jag var ute och åkte skateboard! årets första! gick dock inte så bra för att det var grus överallt på trotoarerna.. men jag är glad ändå! Men självklart var någonting tvunget att förstöra för mig, som typ att glömma att man han sovmorgon.. Så nu sitter jag i klassrummet och väntar på att klockan ska bli 10:40, riktigt skojj! det var allt jag hade att säga......för nu.... Hejdå!
______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: elinjohansson :)

MEN BLOGGA DÅ!!!

2012-02-29 @ 22:18:57
URL: http://elinjfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0